Examen


Den 15 januari 2010 kommer aldrig försvinna ur mitt minne. Hela dagen var helt perfekt och glädjeruset tog inte slut förrän klockan 4 på morgonen efter. Efter ceremonin på Lunds universitets aula samlades släkt och vänner hemma på sturegatan i Eslöv. Maten var underbar, presenterna fantastiska, kärleken flödade i takt med vinet och skratten avlöste varandra. Lyckan var total.





Den 17 januari fyllde min älskling 24. Tänk så fort tiden går. Kändes som att du nyss fyllde 20. Jag gav honom en spavistelse på Ystad Saltsjöbad över allahjärtansdag-helgen. Dessutom blev det önskefrukost i vanlig ordning, blåbärspannkakor. Tidigt på dagen lämnade jag födelsedagsgrisen hemma och åkte med familjen till Varberg på Spa för att fira mormors 90-årsdag.


Gott blev det! Bara det bästa till den bästa.







Nu riktas ögonen mot SATC.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0