Smärta


Veckan har varit bra. Jobbet har rullat på bra och jag känner mig nöjd med mina bedrifter än så länge. Det här kommer bli bra, magkänslan säger mig det. Dessutom finns det fina människor runt om mig som hela tiden berätar hur duktig jag är och hur bra det kommer gå för mig. Vilken tur jag har som fick så fina föräldrar, sambo och vänner. Det betyder mer än allt annat.

Idag och imorgon är jag ledig. Skönt.
Planen för dagen var laga mat, träna och läsa. Än så länge har jag varit på ett besök hos MVC och ligger sedan dess pall i soffan. Har aldrig haft så ont i magen. Ipren är min bästa vän. Ska snart steka kotletter till min fina man.

Imorgon ska jag och älskling åka till Malmö och shoppa, äta god mat och fira att vi mår bra med livet och varandra. Hoppas smärtan är över tills dess bara.


För fyra år sedan ägde vi en bondgård och vallade får.



20 resp 18 år gamla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0