Ledig


Idag är jag ledig från jobbet. Har nu jobbat två dagar helt själv. Det är jobbigt, stundtals väldigt jobbigt. Är kanske för osäker men känner ibland att jag inte räcker till. Det är inte lätt att kastas in i arbetslivet. Vill vara erfaren.

Idag har jag varit flitig hemma som kompensation. Handlat, tvättat och hämtat ut ett paket. Fyndade ett par nya skor från Zara för ca 200 kr. Schnygga.



Nu ska jag laga krabbelurer till min söta sambo som mellanlandar här innan han ska träna i Hörby. För min del blir det styrkegympa med Madde på Gerda ikväll.




Kommentarer
Postat av: mimmi&marcus

Mmmmm va goda dom ser ut!!! vill ha såna när vi kommer hem klara! love you!! du är BÄST<3

2010-03-13 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0