Längtan


Enorm längtan efter sommaren. Jag vill ha bruna ben och gå runt i jeansshorts, t-shirt och converse. Tre saker som jag införskaffade idag. Därav lite mer längtan just idag.





Idag har jag träffat några tjejer från klassen på Wayne´s och pratat om våra nya liv. Vissa mer nöjda än andra dessvärre men jag tror det kommer bli bra för alla snart! Tänk att vi inte kommer träffas så ofta nu och att vi måste planera in saker flera månader i förväg. 29 maj blir det utflykt till Ven, kul!





Ikväll lagade jag och F väldigt god mat. Tycker det är så mysigt att laga mat tillsammans och sen sitta och prata om hur våra dagar varit och sånt vi tänker på. Det är underbart att vara tillsammans med sin bästa vän.





Nu kom bror och alla tre ligger i soffan och kollar film.
PÖSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0