Kycklingtaco


Igår var jättemysigt. Vi åt goda kycklingtacos med Jossis hemalagade guacamole och drack vin. Pratade av oss om hur alla hade det på jobbet och personligen kände jag mig peppad och inte ensam om mina tankar. Det var skönt. Vi tittade på solsidan och sen snackade vi ännu mer. En helg för utflykt till Ven är bokad och nästa utång i Malmö likaså. Känns skönt att boka in sånt så man har något att se fram emot.

Idag sov jag till elva. Slocknade direkt igårkväll och sov hela natten. Underbart skönt för kropp & själ.
Nu ska jag titta på film med Fredde, sen ska vi promenera en sväng och därefter bli det träning med Madde. Box står på schemat.



Kommentarer
Postat av: Camilla

hej gumman!

kommer vara i lund imorgon (måndag) hela dagen och möjligen för kvällen också. hur jobbar du? träna? :) har med mig stuffes.



kolla in min blogg, improved :)



love

2010-02-21 @ 19:53:45
URL: http://cams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0