Stress


Snart julafton. Julstressen syns tydligt i människors ögon. Sista julklappen ska inhandlas, skinkan ska hämtas på saluhallen och rimmen ska vara färdiga och fyndiga. Jag känner dock ingen julstress. Har fixat det mesta jag ska och resten löser sig. Jag känner mig för tillfället bara stressad över mitt tillfälliga träningsuppehåll. Tog bort två födelsemärken förra måndagen och ska ärren bli fina måste jag avstå träning i minst två veckor. Ett födelsemärke satt mellan brösten och det andra på nyckelbenet. Alltså inga ställen man vill ha fula ärr.

Jag vill träna!






Idag har jag varit ledig. Har hunnit med en hel del..
- Beställt framkallning av bilder från Thailand
- Fikat med Jossi
- Klippt mig hos Madde i Höör
- Lämnat tillbaka ett dåligt köp i Malmö (och åkt citytunneln till Triangeln!)
- Fikat med Jenny
- Köpt lite julklappar
- Skrivit lite rim

Är ledig imorgon också. Mormor och mamsen ska komma hit på julfika och sen ska jag pyssla med fotoalbumet från resan och tvätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0