Rekord

Simmade med Louise imorse. 1 km på 27 min, nytt rekord för min del. Sen fick jag strectha i en kvart, annars hade vadmusklerna aldrig slutat krampa (kan man säga så?). Efter det begav jag mig mot jobbet och ordnande med tjänstledighet och intervju för utbildningsbidrag. Tydligen är det väldigt svårt att få utbildningsbidrag och de med tillsvidareanställning brukar prioriteras. Jag har bara vikariat. Fast egentligen skulle jag inte haft en chans att komma in på utbildningen överhuvudtaget så kanske har tur en gång till. Sista stoppet för dagen blev Gerdahallen och effektiv styrketräning.

Hildo och jag fick inte tag på varandra idag så nu blev min massage inställd. Attan. Får se när vi kan klämma in nästa dejt.


Lite av shoppingen;


Min fina skolväska


Fin kavaj med snygga detaljer


Söt transparent blus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0