Nytt år

Inatt ska jag jobba. Imorgon är det nyårsafton och dags att fira in ett nytt år. Ska spendera kvällen och natten i Helsingborg med fina vänner och människor jag aldrig träffat. Ska bli superroligt. Har bestämt mig för att köra så det blir en nykter nyår för min del i år. Måste köpa Pommac idag så jag har något att skåla i på tolvslaget.

2011 kommer bli ett riktigt bra år. Jag har satt upp en del mål/löften som jag ska försöka uppnå;

-
Läsa till intensivvårdssjuksköterska. Inte ge upp när det känns jobbigt utan då istället påminna mig själv om att det är en dröm som blir sann.

- Fortsätta träna minst 5 gånger/veckan. Springa Göteborgsvarvet på mindre än 2 tim. Springa minst 4 lopp utöver det.

- Ta vara på all kärlek jag har runt om mig, Fredrik, familjen och vännerna. Aldrig ta någon för givet.

- Jobba minst 5 veckor i Norge i sommar och därefter spendera resten tillsammans med Fredrik och våra familjer.

- Förhoppningsvis boka en ny resa till Thailand för nästa vinter.

- Äta hälsosamt, avstå från godis, chips, kakor och läsk 6 dagar i veckan.







 

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Tack så jättemycket :D

2010-12-30 @ 13:00:39
URL: http://madeleines.se
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

2010-12-30 @ 13:33:59
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Only Ellen

fin blogg!

2010-12-30 @ 16:57:38
URL: http://theonlyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0