LYCKA!


Jag är så obeskrivligt glad. Lyckan jag känner inom mig tar aldrig slut. Går runt med ett leende på läpparna hela tiden. Jag kom in på vidareutbildningen! Trodde verkligen inte jag skulle det. Nu blir det till att sadla om och börja läsa igen. Kommer bli riktigt tufft med jag är redo.

Idag har jag storshoppat med Loll i Malmö. Belönade mig med en ny skolväska som är stor nog att rymma min dator och tjocka böcker. Har dessutom beställt ny kurslitteratur på internet och skrivit ut första kursens schema. ska börja läsa så fort jag får böckerna. Det ska bli så spännande!

Fina Fredrik är så stolt över mig och glad för min skull. Han bjöd ut mig på middag ikväll på Elyssé. Köttfondue med massor av såser och pommes. En riktigt onyttig härlig kväll!


Fredrik har förresten på sig tröjan han fick av mig i julklapp.




Imorgon ska jag;
- Träna
- Berätta för chefen om det slutliga antagningsbeskedet
- Ansöka om tjänstledighet
- Ansöka om utbildningsbidrag
- Träffa bror och mysa


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0