Skanörsmilen


Nu har jag betalat in avgiften till Skanörsmilen. Ska blir härligt att springa lite. Får sällskap av min kusin och hans hustru. De är riktigt duktiga så jag får verkligen pusha mig fram till dess om jag ska kunna hålla deras tempo. Fast som vanligt springer jag för min egen skull. Ska se om jag klarar den tid jag vill.

Igår träffade jag Emil och några till i stan för fika. Det var mysigt som vanligt. Sen sprang jag på mamma, mormor och Hanna i stan och följde med de en sväng. Hittade en födelsedagspresent till mig som mamma köpte, slog in och tog med sig till Eslöv. Så där ligger den och väntar till den 4e September. Efter det är jag närmare 25 än 20.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0