Vår


Igår bjöds det på lasagne och fruktsallad med vaniljkesella. Supergott som vanligt och trevligt sällskap.






Igår somnade jag inte förrän halv två. Läste ut "Hypnotisören" av Lars Kepler. Det var den bästa bok jag läst på länge. Rekommenderas starkt. Det tråkiga med att ha läst ut en bra bok är att hitta en annan som fängslar en på samma sätt. Får bege mig till akademibokhandeln på tisdag tror jag bestämt.

Nu har jag tittat på lite tv och tänkte sätta mig ute på balkongen och kanske få lite färg i ansiktet. Känner mig skrämmande blek just nu. Lyckligtvis är de flesta lika bleka som följd av den långdragna vintern.


Ikväll och imorgon blir det jobb. Imorgonkväll ska vi dock bege oss till hörby och fira Freddes mamma.


-tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0