Tisdag


Lördags var härligt. Vi drack vin och tuggade morötter med dipp innan vi gick till Tegnérs och dansade loss. Hade på mig min fina nya klänning och nya stövlarna. Kände mig snygg. Det är inte ofta jag kan säga det men i lördags kände jag mig snygg!

I söndags spelade jag golftävling med mams och Irena. Vi kom två med delat brutto-resultat som förstapristagarna. Det var putten på 14e. Tusan också. Vi fick varsitt presentkort i shopen. Ska lägga det på en ny bag tänkte jag. En klarblå och svart. Den jag har nu är röd vilket inte är så snyggt när jag vill ha något rosa på mig. Det vill jag ganska ofta.
Åter i Lund tvättade jag klart det som Fredde påbörjat under dagen. Sen mötte jag upp honom och resten av familjen på Klostergårdens IP där lillebror Martin spelade match. De vände underläge 0-2 till 3-2. Mycket starkt och en härlig match!

Igår jobbade jag på morgonen och hade tänkt gå och träna och sen laga mat. Men ack nej så blev det ej. En usk var sjuk så jag hoppade in och jobbade kvällen också (!). 7-21:30 är ett ganska långt arbetspass. Men fina pengar.

Idag har jag varit och spelat golf med mamma i Kävlinge. Gick bra fast greenerna var usla. Får nog gå några veckor innan vi återvänder dit. Mamma bjöd på lunch och sen fönstershoppade vi inne i shopen. Många fina plagg. Bl a en hallonröd vindjacka som jag gärna spelat nästa runda i. Tack för idag mams!
När jag kom hem cyklade jag och handlade, diskade och påbörjade matlagningen som Fredrik slutförde när jag var och tränade. Ikväll blev det köttbullar, potatismos, lingon och brunsås. Enkelt och gott.


Oj, det blev ett långt inlägg..
Aja, nu ska jag snart lägga mig. nya dag imorgon. Lunch med fina Therese och träning står på schemat. Sköna lediga dagar.



puss mitt hjärta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0