Höllviken


Igår jobbade jag till halv fyra och därefter var blev det styrketränig i 1,5 timme. Väl hemma hade jag lite hemmaspa med inpackning, scrub och ett varmt bad. Slutligen satte jag igång med kvällsmat som bestod av lax med pestoöverdrag, bulgur och färska grönsaker. Sen var det mys i soffan för hela slanten. En riktigt bra fredag.

Imorse blev det ytterligare ett träningspass och sen god frukost framför SATC.
Idag ska jag och älskling bila ner till Höllviken och hälsa på min kusin och hans fina familj. Kanske en promenad längs stranden eller bara mys i solen i deras trädgård. Ikväll ska jag ha lite förfest här hemma men underbara flickor och sen ska vi ut och dansa. Härligt!


Nu blir det duschen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0