Effektiv


Idag har jag varit effektiv.
Tränat på gerdahallen, därefter handlat och hämtat ut paket. Ringt Martin och bjudit honom på kvällsmat. Har även pratat med Camilla och Petro idag. Fina flickor.

Sen satte jag på mig mina nya stövlar och begav mig mot stan för att lämna tillbaka en t-shirt på h&m och köpa en ny spännande bok på akademibokhandeln. Lämnade även in stövlarna hos skomakaren för att få en gummisula fäst på lädersulan. Får vänta ända till torsdag innan jag kan använda de på riktigt. I-landsproblem.


Fina, underbara, supersköna kvalitetsstövlar!



Tre nya böcker och två nya filmer


Nu ska jag sätta igång att laga kvällsmat till min älskling och hans lillebror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0