Äntligen


Nu har vi fått vårt efterlängtade internet och livet kan återgå till det vanliga. Tänkvärt hur mycket tid vi haft till annat denna vecka utan internet. Kanske skulle införa internetfria dagar? Nä, det kommer Fredde aldrig gå med på.

Under veckan som gått har jag bland annat...


...shoppat med fina Louise i Malmö. Hittade bland annat en makalöst snygg klänning, ett vackert armband med kärlekssymbol och nya löparskor. Skorna visade sig dock vara för stora så de ska jag lämna tillbaka imorgon.



...spelat golf med mina fantastiska mamma. Härligt väder hade vi också när jag gick årets första golfrunda. Gick inte alltför strålande men klart godkänt.

 

...suttit på Myntha med bröderna Rudolfsson och filosoferat i takt med att öl och nachos försvunnit ner i magen.






så.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0