Onsdag

Så. Då var äntligen kursens semenarie avklarat och det gick alldeles strålande. Therese och jag gjorde ett riktigt bra jobb med både det skriftliga och muntliga. Riktigt stor klapp på axeln till oss! Petro du var också superduktig :) Vi lyckades även spana in att kåren nu har fått in anmodan till balen som tydligen kommer skickas ut inom kort. Sen blir det bal för hela slanten den 24 oktober med alla fina tjejer i klassen och deras respektive. Självklart ska jag gå med min underbara Fredrik. Mys!

Efter skolan fikade jag med Tess och Petro på Grafitti och sen gick vi en mini-shoppingtur. Alla tre köpte varsitt rosa bandet-armband. Så nu har vi gjort en god gärning allihop och på fredag är det dags att tappas på lite blod igen. Tycker det är en självklarhet för alla som kan att lämna blod. Lika självklart som att använda bilbälte i bilen och cykelhjälm på cykeln.


Tess & Petro, söta flickor!



Väldigt sött armband :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0