Födelsedag

Igår firade vi papps födelsedag på Castrum i Eslöv. Jag, mamms, Fredrik och mormor. Det var jättemysigt att bara sitta där och prata och skratta med fina familjen. Fast måste nog erkänna att det var jag som pratade mest. Har väl mycket att dela med mig av helt enkelt!

Ikväll är det dags att fira Fredriks pappa i Malmö. Det ska givetvis också bli väldigt kul :) Ganska lustigt att våra pappor fyller år på samma dag, svårt att välja vem vi ska fira i framtiden. Vi får ta varannan eller slå ihop de kanske..


Nu är mina föräldrar på Alcudia. Pappa skickade ett mms på mamma när hon står i det turkosa vattnet och njuter av solen. Jag vill också!!!
En resa överhuvudtaget hade suttit fint nu. Sol- eller vinterresa spelar mindre roll. Jag vill komma iväääääg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0