Flyger

Tiden bara flyger iväg. Snart tar jag mig endast fram med hjälp av rullator och äter pure dag efter dag.
Ja.. Det är väl bara att konstatera. Höstdeppet är här.
Samma sak varje höst. Man fryser om nätterna, inser att det är fruktansvärt lång tid till våren och lägger solglasögonen i en låda. Ett önskvärt avbrott hade varit en solsemester i december-januari? När man inte har några torra strumpor kvar.

Mysig natt hos Camilla igår med Louise. Vi lagade mat, tittade på tv och pratade strunt till sent på natten. Försökte få C att titta på ett visst klipp på datorn men hon fegade ur. En vacker dag Cam.. En vacker dag..

Idag har jag varit hos Madde och fått klippt och färgat håret. Hon är verkligen duktig den där tösen. Jag är väldigt nöjd :) Sen belönade jag mig med lite shopping på Nova och köpte mina allra första (!) par jeansleggings. Jag har ratat och hatat dessa ända sen deras uppkomst. Men när det dök upp fickor på de slog jag till. Underbart sköna och går inte att skilja från vanliga jeans.

Nu är jag i Eslöv. Bara lilla Klara i en enorm tom villa. Visst, mormor är hemma hos sig men detta är inte något jag gillar. Inte så mycket för att jag är ensam, utan för att jag är ensam med mörkret. Jag är livrädd för mörkret. Har tänt ett par extra lampor för att hålla det borta så det ska nog gå bra.

Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag räkna lite och sen fara mot Sturup och hämta föräldrarna!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0