Förevigat

Då var ännu en helg över. Har spenderat

den på sjukhuset på nätterna och i sängen på dagarna. Väldigt innehållsrik alltså.. Nu ser jag fram emot sista veckan på NIVA för att sedan spedera 5 veckor i Eslövs hemtjänst. När de fem veckorna i sin tur tagit slut är det dags för slutspurten, 10 veckor med examensarbete. Tiden går onekligen fort nu. Lika bra det tycker jag. Börjar bli måttligt trött på att vara student. Hit med lönen!

Nu ligger jag på soffan hemma hos F och myser. Ska titta på film snart och äta popcorn. Söndagsmys!
Häromdagen tittade jag igenom lite bilder från olika resor med F. Härliga minnen!




Tunisien 2006




Mallorca 2007




Gran Canaria 2008




Norge 2009




2010 hoppas jag att vi åker någonstans tillsammans igen och denna gången lite längre bort och under lite längre tid. Älskar dig F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0