Samma gamla

Ständigt samma. Skit. Usch.
Blev snabbt på dåligt humör idag. Tur pappa kan få mig på bättre tankar lika snabbt. Han är rationell.


Nu saknar jag Fredrik. Får garanterat träffa honom i helgen dock. Glädjehopp. Vi ska titta på hockey på fredag, vilket blir första gången för min del. Kommer säkerligen ställa lika många dumma frågor som jag gör när det är fotboll. Tror bestämt att en hockeymatch består av 3 perioder, 20 min vardera. Korrekt? Kanske inte.


Min studentbal. Snart är det dags igen!




Nu ska jag ut och promenera med papps. Ska köpa kvällsposten och den nya delen av uppslagsverket NE. Äntligen ska jag få mitt egna kompletta uppslagsverk. Snyggt är det också.

 

Hejdå rövare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0