Rosa

Eftersom jag har praktik i Eslöv tyckte jag det vore smidigt att bo hos föräldrarna under tiden. Så nu bor jag i mitt gamla flickrum här på Sturegatan. Det är inte direkt identiskt med hur jag hade det men några detaljer finns kvar.

 

Det är väldigt mysigt och hemtrevligt men på nätterna fruktansvärt kallt. Om jag så bara nuddar väggen, vaken som sovande, rycker det till i hela kroppen. Attsingen vad kall den är. Här i lilla Eslöv finns det heller ingen F som kan värma mig. Saknar dig min älskling.


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Hittade din blogg på linneas :)



Tycker rummet ser mkt fint ut! älskar rosa och vitt... skrivbordet var också lovely!



kram

2009-10-09 @ 17:09:25
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Så mysigt! Är det samma rum du hade senast du bodde hemma? Många minnen, hihi... :)



Trevligt att jag lockar hit nya läsare ;)

Kramen

2009-10-09 @ 18:26:11
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0