Räka

Igår skrev jag min allra sista tenta i sjuksköterskeutbildningen. Förhoppningsvis. Givetvis beroende på om jag klarade den eller inte. Med tanke på min stora förmåga att göra så kallade slarvfel så finns det dessvärre en chans att jag får göra om den. 100% rätt för godkänt lämnar inte rum för slarvfel.

Efter tentan åkte jag till Nova (ja, igen) med flickorna i klassen och mös. Jag både fyndade och syndade. Men ack nej. Inga pistoler denna gången heller. Priset ger mig ångest och tachycardi.

FYND: Blå tröja från gina 75 kr & jacka från H&M 198 kr

Syndade dyra underkläder och en skjorta. Lyx, lyx.


Idag började min sista praktikperiod. Fem veckor i Eslövs hemsjukvård. Det blev en kort introduktionsdag med positiva intryck. Nu ska jag äta lite medan jag tittar på klassikern "Clueless". Typisk fjantig tjejfilm som inte handlar om något annat än kärlek och mode. Alltså, det bästa jag vet.






Hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0