Lördag

Igår var det ordentligt fredagsmys. F och jag mös i soffan med varma mackor, räckor och julmust. Julmust är verkligen en favorit. Tur att det bara finns i butiken under vinterhalvåret. Annars hade jag fördruckit (?) mig på det.

Nu är jag en glasögonorm. Fick mina två par igår. Känns lite konstigt att konstant ha något på näsan men det är väl en vanesak.


Nu har jag och F tittat på en film och ätit frukost. Snart ska vi gå en liten promenad och sen kommer Jossi och Hallvard. Vi ska fixa oss inför balen så vi blir riktigt tjusiga. Det ska bli så härligt med bal ikväll.


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej vän :)

Jag såg bilderna från balen på FB, du var väldigt fin :) Hade ni trevligt?

Du, hur ser din dag ut på torsdag?! Jag är ledig! Lust att ta en liten dejt?

KRAM

2009-10-25 @ 22:01:59
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0