Kaka på kaka

Igår var riktigt lyckat! Det är så mysigt att bara umgås med flickorna ibland. Tess bjöd som vanligt på supergod drink, bröstrattar och annat snacks. Hemma hos Linnéa fick vi bål, tårta och farliga muffins som smakade kladdkaka. Usch vad jag känner mig plöffsig idag. Men det var absolut värt det.


Fina Petronella & jag


P & T


Sofi


Glada Ann!


Petro var fullt utrustad för... En tur med segelbåten!


Mm, härligt med regn!


Det alltid lika glada värdparet!

 


Fina Tess


Nu väntar jag på att mamma ska hämta mig. Vi ska åka en sväng till Nova och sedan hem till Eslöv och baka bullar. Hoppas ni alla får varsin kanelbulle idag!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Blev bullarna bulliga? :)

2009-10-04 @ 22:57:35
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0