Grön

Då var som sagt praktiken på NIVA slut. Jag har lärt mig oerhört mycket. Både rent medicinskt men även mycket om hur jag själv fungerar som människa runt svårt sjuka patienter och deras anhöriga. Det lät kanske lite flummigt men jag tror NIVA hjälpt mig växa oerhört. Tack!


Glad student innan hjärnoperation.



Har nyss varit och tränat med Louise och nu sitter jag och räknar. Blev dessvärre ingen blodgivning idag eftersom Lundatappen stängde redan elva och då fick jag välja mellan träning och blodgivning. Får lämna på måndag istället.

Tjo.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jisses så proffsig du ser ut :D Fick lite rysningar dels för att jag blev lite stolt (haha?!) och för att jag är glad att det inte var jag som skulle in på hjärnoperation, läskigt med blod! Jaa, jag är en mes jag vet...

Take care!

KRAM

2009-10-02 @ 23:39:55
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0