Effektiv

Idag är jag ledig. Åh, vilket underbart . Men jag har trots det inte legat på latsidan. Eller jo, just nu gör jag det. Men inte innan. Aja, vilken konstig inledning det blev nu. Jag får nog börja om.

Idag har jag varit på skolan och lånat lite böcker. Jag hade även tänkt köpa biljetter till balen men som väntat var expeditionen obemannad. Mina kära ssk-vänner som läser min blogg. På BMC mån-ons mellan 11-14 kan man köpa biljetter. Jag vill ha den i min hand, fram till dess är jag stressad.

Efter det cyklade jag vidare till sjukhuset och lämnade CV på nio olika avdelningar. En avdelning gick det speciellt bra på och de ville att jag skulle börja arbeta där som undersköterska redan nu och på så vis lätta få in mig som sjuksköterska sen. Åh, vad jag hoppas det blir så. Det är den perfekta avdelningen!

På vägen tillbaka till Fredriks lägenhet köpte jag lite onyttigheter som jag precis avnjutit tillsammans med en dålig tjejfilm. Senare fick jag sällskap av lillebror Martin som hade med sig en hyrfilm. Så, därav nuvarande latsidan.


Framtida arbetsplatsen


Solstrålen Martin

Onyttigt ÄR godast!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ska du börja jobba som uska ?

2009-10-12 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0