Tokigt

Kvällen på Topshop var helt tokig. Väldigt många donnor med tändsticksben och 15cm klackar på fötterna. Jag och Louise gick mest runt och gapade. Inte heller speciellt mycket fint. Var väldigt besviken på utbudet. Dock hittade jag en superfin klänning med axelvaddar och dradkedja på ryggen. Precis en sådan du var ute efter mamma. Dessvärre fanns den bara en enda kvar i storlek 36 men du får låna min om den passar. Vi stötte även på Camilla som liksom vi var väldigt besviken på kläderna. Jag provade ett par heels i rött skinn med nitdetaljer. Så fina, men ack så dyra. Får bli en annan gång.





Nu har jag varit hos Madde i Höör och blivit fin i håret. Ungefär en decimeter kortare och ett kilo lättare. Kidding-a-sides, det blev väldigt bra och jag är supernöjd! Får se hur begeistrad Fredrik är. Han tycker liksom alla andra killar att tjejer ska ha långt hår.












Nu ska jag på intervju. Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0