Söndag

Idag vaknade jag upp i Hörby. Täppt nästa, torr hals och ekande "atchoo" avlöste varandra minut efter minut. Så blir det när katten står i farstun. Dumma allergi, och dumma Klara som inte skaffat mer medicin. Börjar bli kris nu. Sen blev det inte direkt bättre av kalaset hos familjen Galbe som även de har en kattafan. Men trevligt var det. Och gott var det! Tack Steff :)



När jag kom hem fick jag till min förvåning se att föräldrarna satt och väntade på den "omtalade filmen med Meryl Streep" på tv. Härligt att de äntligen uppskattar mode lika mycket som jag, fnissochsåvidare.



Oj oj oj;
* Sista veckan på praktiken börjar imorgon och därefter väntar examensarbetet.
* På fredag ska jag på mitt livs första anställningsintervju, iiih!
* Fredrik har idag gjort mig om möjligt ännu mer förälskad i honom.




Finast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0