Lys

Idag träffade jag och Petro vår handledare för första gången. Det gick väldigt bra och magkänslan är goooo. Imorgon sätter vi igång med resultat- och diskussionsdelen. Blir Athen för hela slanten.

På kvällen ska jag hämta varorna jag beställde med Madde och sen ska vi möta Fredde, Petro och simma på vuxenkvällen på Högevallsbadet. Det är ett mysigt påfund när de släcker ner hela lokalen, tänder levande ljus, spelar lugn avkopplande musik och bjuder på frisk frukt. Ett lyckat koncept.

Efter skolan följde jag med P till stan och såg på när hon köpte snygga och dyra stövlar. Mitt i denna stund vaknade pistolerna till liv inom mig så jag cyklade ut till Nova, provade ut rätt storlek, och beställde från Malmö. På torsdag eftermiddag är de äntligen MINA!

Jag cyklade även upp till Bolagret och fyndade två riktigt snygga lampor till Fredriks lägenhet.



Visst blev det fint!


Nu sitter jag här i soffan och tittar runt på internet i väntan på att Fredrik kommer tillbaka från sin kvällsrunda. Jag tränade igår så tyckte jag kunde få vila idag..



Fina underbara lägenhet..




Tjo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev det för några snygga?

2009-11-17 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0