Glädje

Lycka, åh underbara lycka. Jag blev uppringd i fredags av avdelningschefen på avd 13 på sjukhuset här i Lund. Han berättade att han hade nöjet att anställa mig. Jag tystnade helt och hållet och min reaktion fick honom nog att tvivla på min uppskattning för en stund. Men oj, oj, oj vad jag blev glad. Jag har verkligen fått ett jobb. Heltidsanställning som börjar 20 januari 2010. Helt underbart!

I helgen jobbade jag extra på avd 18. Fina pengar och bra erfarenhet. Tror att det var just den erfarenheten jag har från avd 18 som gav mig jobbet. Får kanske skicka en blomma till avd 18 när jag börjar på den andra.

Igårkväll mös jag med F och några filmer. I morse var vi ute och gick i 1,5 timme med Martin & Madde och efter det följde en härlig brunch med pannkakor, varm choklad, vörtbröd osv. Gott och mysigt! Ikväll ska vi nog se filmen på fyran, en riktig klassiker.

Jag och Madde har lagt in en ordentligt stor beställning från nelly.se och jag själv har beställt lite från den omtalade jimmy choo-serien på h&m.  Jag resonerar som så att nu när jag har jobbat och har den närmsta framtiden säkrad så kan jag unna mig lite, för ovanlighetens skull. Eller vad säger ni föräldrar? De där pistolerna börjar närma sig mitt hem, mo ha ha.






Come to mama!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRATTIS :) Tjohooo för dig! KRAM

2009-11-15 @ 23:21:10
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0