Göteborg

Helgen spenderades i Göteborg. På vägen upp stannade vi på Ullared och älskade Freeport. Fyndade en höstjacka och en t-shirt. Det blev lagom shopping. Tror jag måste snåla lite fram till jag får min första hela lön i februari. Tur den månaden är så kort. På tal om mitt jobb så var jag där och la schema igår. Riktigt härlig känsla att veta vad man ska göra den närmaste framtiden och att det ger bra betalt.

Köpte en hel del julklappar i Götet också. Ska sätta mig och rimma lite idag tänkte jag.


Har redan börjat fundera på mina nyårslöften. Jag tänkte att de skulle gå i miljöns tecken för en gångs skull.

- Sluta torktumla
- Bara använda lågenergilampor
- Alltid släcka när jag inte är hemma
- Dra ut sladden till datorn och mobilladdaren när de inte används
- Inte använda hissen
- Inga bilturer inom Lund


Så, där är lite iaf. Många bäckar små...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0