2009, året som gått

Bara för att det är fjöntigt...




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bodde ensam i korridorboende. Lärorikt men är glad att det var en kort period. Jag var även på mitt livs första anställningsintervju och skrev senare under mitt första anställningsavtal.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag gav några. Känner jag mig själv rätt så gav jag säkert flera som jag bröt efter några dagar.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej tyvärr.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr.

5. Vilka länder besökte du? Tyskland & Norge

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Minst en vecka uppe i paradiset, Bräcke.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kommer inte ihåg datumet men den dagen i somras när Fredrik körde hela natten från Lund till Hönefoss för att vara med mig.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick anställning där jag helst ville.

9. Största misstaget? Att jag lämnade det bästa jag hade.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar kanske.

11. Bästa köpet? Acne Pistols.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Återigen när F kom till Norge.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Pärlor åt svin - Magnus Uggla, Pussycat Dolls-Jai Ho

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Finns det ett ord som heter ledsnare? Isåfall det.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänkt efter före.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit naiv.

18. Hur tillbringade du julen? Med min fina familj, släkt och Fredrik med familj.

19. Blev du kär i år? Har alltid, kommer alltid vara.

20. Favoritprogram på TV? Grey's

21. Bästa boken du läste i år? Alla böcker av Camilla Läckberg

22. Största musikaliska upptäckten? WES!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek!

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kommer inte ihåg men med min älskade familj och F iaf.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En tidsmaskin.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings.

29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner & Fredrik.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Pass.

31. Vem saknade du? Fredrik

32. De bästa nya människorna du träffade? Många fina människor. Inga nämda, inga glömda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0