Sista terminen!

En fågel viskade i mitt öra att min blogg tydligen fortfarande drar läsare.
Det var ett tag sen jag skrev ner lite av mina tankar och sysselsättningar så får väl uppdatera lite.

Nu bor jag på Delphi i en nyrenoverad korridor. Den har verkligen blivit superfin och jag längtar till jag ska flytta in igen. Just nu ligger jag på soffan medan foten bultar av smärta. Har nyss opererat den för hallux valgus.

Sommaren spenderade jag i Hönefoss utanför Oslo tillsammans med Therese. Vi jobbade och slet i sju veckor och är n båda två otroligt glada över att vara hemma hos de vi tycker mest om. Välkomnadet på perrongen i Lund var det bästa på hela sommaren.

Den 1 september påbörjar jag min sista termin, sen är jag legitimerad sjuksköterska!

Nu fördriver jag timmarna med One Tree Hill och godis, välförtjänt.




Saknar din famn F.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nämen, är du aktiv i bloggosfäre, kära Klara :) Välkommen!

Du borde VERKLIGEN prova, sushi! Gärna tsm med mig ;)

Hoppas att foten mår bra snart <3

KRAM

2009-08-18 @ 20:28:57
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0