Uppdatering

Någon tycker jag är dålig på att uppdatera min blogg. Jag kan inte annat än hålla med. Har inte mycket att skylla på förutom att jag helt enkelt haft annat för mig.
Här följer de viktigaste händelserna som ägt rum den senaste tiden;

Födelsedag
Jag fyllde 21 år den 4 september och fick en alldeles underbar dag. Frukost på sängen, fattiga riddare och varm choklad, lunch i stan med familjen och slutligen bjuden på hemlagat i lägenheten. I presentväg fick jag en epilator, en underbar klänning, några smycken och lite slantar.
Den var en fullkomligt perfekt dag och jag hade aldrig känt mig lyckligare (men bättre skulle det bli).

Praktik
Skolan är igång igen och för min del innebär det 5 veckors praktik på St Lars, avdelning 1C. Måste säga att jag är positivt överraskad. Det är mycket givande och intressant att vara där och personalen är undebar!

Lägenhet-det bästa på länge!
Jag och min älskade Fredrik ska flytta till Lund. Vi fick vår drömlägenhet!
En trea på fjärden våningen i södra Lund. Jag ska äntligen få min balkong och walk-in-closet!
Vi ska först mellanlanda hemma hos mina föräldrar, men den 1 november kan man kalla sig för Lundabo!




Det var nog det hela. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0