Tomhet

Var med Steff igår efter praktiken och "hjälpte" henne packa. I sanningens namn tittade jag på tv medan hon slet.
Sen stack vi hem till hennes föräldrar i deras hypade hem.. Per visade stolt upp alla små finesser, haha. Det var kul.

Kommer verkligen sakna den människan. Vi har gått igenom mycket hon och jag och nu lämnar hon mig för ett halvår. Det kommer kännas tufft ska du veta Steff!
Men jag och Fredde kommer och besöker dig i Danmark! HAHA ;)

Skämtåsido. Vaknade med en förkylning lika stor som... Ja, något jättestort. S idag stannade jag hemma från praktiken. Ska kurera mig med Prison Break och att packa in köksartiklar i lådor. Nu är det inte långt kvar!


Min stjärna, åh vad jag kommer sakna dig!





31 days and counting!


Kommentarer
Postat av: Steffi

I gonna miss you like crazy :)

2008-10-01 @ 19:30:12
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0