Huvudsaken

Har packat väskan inför morgondagen nu, tjejhelgen i Växjö står på tur.
Är det någon mer än jag som tycker det är svårt att packa för en helg? En vecka är mycket lättare för då kan man ta mig sig mer än man behöver eftersom man ofta har en mycket större väska... Nu ska man klara sig med en weekendbag.
Måste dessutom släpa med mig väskan till praktiken imorgon, tåget går en timme efter jag gått av passet. Däremellan ska jag hinna med en mysig fika med söta Petro!

Fixade naglarna igår hos Charlotte så nu känner jag mig på topp och redo för helgens äventyr!
Hade velat ha med Steff där dock.. haha. Bara du som förstår vännen.
Är så glad för din skull. Men glöm inte - Om du trillar i vattnet, TA AV HUVUDET!



Hur lyckas man?

Kommentarer
Postat av: Steffi

Jag älskar dig :)

2008-09-25 @ 20:23:04
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

Tack för ikväll :)

2008-09-29 @ 23:20:24
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0