Fullspäckad

Glad igen!
La upp en annons om lägenheten på blocket igår och fram till i morse har det ringt ca elva personer som är intresserade av att hyra lägenheten. Det finns hopp!

Överraskningsmiddagen för pappa igår hemma hos föräldrarna blev mycket lyckad och han blev överförtjust i presenten. Det är faktiskt roligare att ge än att få, belöningen är ansiktsuttrycken.


Idag ska jag gå kvällspass på St Lars och därefter hem och sova för att på lördagmorgon jobba på avdelning 17 på sjukhuset. På lördagkväll ska jag mysa med min fina sambo och dagen efter ska vi åka till Löderup strandbad och fira hans pappa (som för övrigt fyller år på samma dag som min papps), och sen på kvällen ska jag åka till sjukhuset igen för att denna gång jobba natt på avdelning 18. Oj.. Det var ganska mycket.  




Tagen under mitt besök i Oslo innan jag insjuknade.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Fy för vad drygt det är på tåget. Sitter baklänges dessutom det är ingen hit. :)

2008-09-23 @ 16:12:10
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0