Down

Innan visste jag inte hur snabbt det kunde svänga mellan total lycka fullständig förtvivlan. Nu vet jag.
Jag ringde upp kvinnan som ville ha vår lägenhet, efter att jag pratat med vår fastighetsägare, och berättade hur hon skulle gå till väga, och då säger hon; "Ja, just det den lägenheten.. Men vi ska köpa istället så vi vill inte ha den längre!". Tack. Tusen tack!

Så nu står vi här. Med inflyttningsdatum i Lund den 1 november och med tre månaders uppsägningstid på denna lyan som tillsammans är lika med inte en, utan TVÅ dubbelhyror... Jag är så fruktansvärt deppig nu att jag inte har lust att göra något alls. Inte direkt det bästa humöret när man ska fira sin papps födelsedag.





Lös sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0