Utflykt

Det blev en hel del snack igår. Det gick nog inte en minut då det var fullständigt tyst, fantastiskt!
Tack för igår Cam, mysigt.

Idag var det tänkt att vi skulle åka till Danmark, men just nu verkar alla ha fullt upp på egna håll så vi får väl se hur det utvecklas under dagen.
Jag får panik om söndagen spenderas utan utflykt. Panik.


Har kommit fram till hur lyckligt lottad jag är i mitt förhållande. Inte många som har det så bra som vi. Dessutom har flytten gjort oss lite nykära igen efter tre år. Fast egentligen har det aldrig slutat pirra i min mage när jag tänkt på Fredrik. Vi är nog gjorda för varandra helt enkelt.
Bäst för honom att han planerar en riktigt bra treårsdag!


2005                                      2008

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tusen tack. Vilken dag och vilken kväll. Det glömmer man sent!

2008-10-12 @ 13:43:41
URL: http://jippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0