Pumpa

Nu är jag äntligen hemma från skolan efter 5 timmars effektivt grupparbete. Vi blev färdiga med uppgiften så vi gav oss ledigt imorgon. Fast egentligen är vi inte lediga någon av oss eftersom vi fortfarande har ett grupparbete samt en individuell uppgift kvar. Jag hade tänkt skriva färdigt den individuella delen imorgon så jag kan slappna av lite resten av kursen.

När vi slagit ihop böckerna för dagen gick jag och Tess en runda i stan. Det skulle jag inte gjort med tanke på mitt sug.. Men det är väl inte hela världen om man syndar lite då och då. Jag kom hem med en vit stickad poloklänning, lite underkläder och en sjal. Jag är så nöjd så.



Nu sitter jag och väntar på att Sjukhuset ska börja på trean. Mitt absoluta favoritprogram. Det är alltid lika spännande och jag lär mig alltid något nytt, både medicinskt och hur det fungerar praktiskt på olika avdelningar.



Stort grattis till underbara Stefanie Galbe som fyller 21 år idag! Hoppas du blir ordentligt firad där nere på Gran Canaria. Snart kommer vi ner och hälsar på dig :)


Maskeradfest 2006, visst är vi söta!
(Lite passande bild med tanke på helgen vi befinner oss i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0