Natt

Morgonstund har guld i mun.
Håller inte riktigt med om det uttrycket... Själv hade jag hellre legat i sängen och kollat på gamla filmer och ätit clementiner. Men ack nej. Sen två timmar tillbaka sitter jag med min pedagogiska rapport och det är riktigt tråkigt.
Förhoppningsvis blir jag färdig idag, men man vet aldrig.

Klockan 21 går jag på ett nattpass på sjukhuset. Sisådär att jobba nätter men jag tycker nog bäst om dem. Runt tre - fyra är det värst. Då känns det som klockan står still.


Nä nu ska jag ta mig i kragen.



So long.





Jag är inte helt klar med rapporten men på mycket god väg.
Har varit riktigt flitig idag så fram till jag börjar jobba ska jag inte skriva mer. Nu är det paus.
Eftersom nätterna oftast (knack,knack - ta i trä) är lugna tänkte jag ta med några böcker och skriva där. Finns inte mycker mer att göra föutom att titta på tv eller läsa skvallertidningar annars.

Nu, dush
Sen, jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0