Lördag

Filmkvällen igår var jättemysig. Fast filmen var inget för mig.. Är en riktig mes när det gäller filmer. Ofta håller jag för ögonen och frågar istället alla som sitter runt om " vad händer nu?, är det fortfarande natt?" Och det börjar bli minst sagt irriterande för mina kära kamrater...

Idag har jag varit och kollat DM-finalen i Klagshamn med Freddan. Min kära svåger spelade och såg till att Lunds BK blev skånska mästare 2008. Well done!

Nu sitter jag och väntar på Camilla. Vi ska vina och cidra (dricka vin och cider..) och snacka skit såklart! Underbart kul, jag älskar skit -och tjejsnack. Fast egentligen är det väl samma sak...



Linnéa!
Jag begriper inte hur man kommenterar på din blogg? Tydligen måste man ha någon form av ID?
Men tack för dina söta kommentarer :)
Supersnygg kjol du hade hittat på MQ. Jag har fingrat på den några gånger också!
Snart kommer jag upp och våldgästar dig, get ready ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0