Le

Idag är det lördag. I de allra flesta fall hade jag jobbat eller legat i soffan och kollat på någon film jag redan sett 43 gånger.
Men nu är vi mitt i flyttyran. Det som återstår är
- kläder
- soffa
- tv + bänk
- bokhylla

Det låter väl inte så farligt? Men det kommer troligen ta hela dagen ändå.
När allt är ute är det bara en sak kvar, och den är inte liten. Städningen...


Men först ska jag sitta barnvakt till lilla Emma. Det ska bli roligt. Det är något med småbarn som får en att bara le, vilket man inte gör alltför ofta annars.


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag förknippar dig med leenden Klara du underbara :D

2008-10-08 @ 23:00:28
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0