Hus

Skönt att dagen snart är slut. Den har varit påfrestande.

Imorgon ska jag och lundaflickorna på medlemskväll på Make up Store. 20 % rabatt hela kvällen och handlar man för minst 500:- får man "gratis" medlemsskap (kostar annars 100kr).
Jag älskar deras smink. Snyggt och bra.
Jag funderar på ett snyggt läppstift eller en praktisk sminkväska. Det lutar åt det senare.





På torsdag ska jag, Fredde, mams och papps till IKEA. Vi skaa inhandla lite småprylar till lägenheten. Bland annat det jag bloggat om tidigare.



På fredag händer det. då ska jag på besiktining och ta emot våra nycklar. Underbara känsla. Senare på kvällen lastar vi postbilen och sen bär det av mot Lund tidigt på lördagmorgon. Känner jag Fredde rätt kommer det vara avgång vid 7.30. Senast!


Nu ska jag duscha, därefter House och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0