Fira

Igårkväll firades flytten till Lund med en liten fest i lägenheten. En salig blandning av människor som gjorde kvällen oförglömlig. Nackdelen med att ha fest med många personer är känslan av att inte räcka till och konversera med alla. Ska försöka att inte vara så hård mot mig själv men samtidigt vet jag att det var många som inte fick tillräckligt av min tid igår. Ska gottgöra er. Jag lovar.

Tusen tack alla underbara festdeltagare. Kul i kubik!




Märk väl Freddes rödvinsfärgade mun...

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tack för festen. Det var trevlet. Hoppas inte att där var för mycket att städa. Sköt om dig!

2008-11-17 @ 19:01:56
URL: http://jippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0