Nya laster

Idag är vår dag
3 år tillsammans
Inte så pjåkigt
Fler ska det bli
Älskar dig

Dagarna rullar på som vanligt känns det som. Trots förändringar och olika upplevelser känns dagen ändå densamma. Jag tycker inte om övergången höst/vinter alls. Allt är grått. Kläderna, maten, vädret och människorna. Hellre tar jag strålande solsken eller vackra snöflingor som långsamt bygger upp ett ljusare landskap.
Nä. Slask, regn och moln är inget för mig.

Idag har jag varit på en föreläsning för barnmorskor om amning. Väldigt intressant måste jag säga. Fick många "aha-upplevelser".





Jag har en ny last. Strax efter min nyfunna vän, Polly, kommer brie på fullkornskex. Oj vad gott det är. Men oj vad onyttigt det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0