Drömmar

Idag har jag varit arg. Arg på blodtappen i Lund.
Som blodgivare gör man en bra insats faktiskt och då kan man förväntas få bra information. Icke det.
Imorgon ska jag kolla mitt Hb så jag i bästa fall kan slippa järntabletterna. Usch.

Hade Sofi och Petro på besök ikväll. Alltid lika mysigt att sitta och prata med dem. Det ger energi!

Nu ska jag fortsätta finslipa på talet till Mimmi. Är riktigt nöjd med inledningen måste jag säga. Testade den på vännerna här hemma innan och det blev en del skratt. Härligt. Jag älskar skratt!




Jag vill bort en sväng.
Fredde och jag funderar på en helg i Göteborg och gå på Lisebergs julmarknad.
Fast det hade ju inte suttit fel att spendera julveckan i Egypten...


Drömma kan man alltid...



Kommentarer
Postat av: mika

åh vad mysigt med liseberg på julen. jag älskar det!

2008-11-20 @ 21:32:01
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0