välling

Söta Fredrik lät mig sova länge idag också och det behövdes nog med tanke på hur de senaste två veckorna har varit.
Sen kokade han välling till mig som jag fick ner tillsammans med två skorpor. Nu börjar det verkligen likna något!
Har till och med varit utanför lägenheten idag. Gick hela 100 meter till Kvantum för att hämta mina paket, men till min stora besvikelse hade de stängt på söndagar. Får hålla mig till imorgon.
Något positivt med denna sjukdomsperiod är iaf min viktnedgång... Har äntligen nått min målvikt, haha.
Nä, det ska bli skönt att kunna äta som vanligt igen.








Bara en veckas sommarlov kvar och sen börjar skolan igen. Praktik på Sankt Lars, roligt roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0