Över

Nu äntligen är det gjort. Tentan är skriven och jag har andats ut. Nu hoppas jag mer än något annat att jag har klarat den, vill verkligen inte skriva den ännu en gång.

Ska snart gå ner till butiken, börjar kl 13. Skönt att det inte är en hel dag för det hade jag förmodligen inte orkat.
Bara fredag och lördag kvar och sen jobbar jag inte där mer.

På lördag ska jag på bröllop med mamma, pappa och Fredde. Det ska verkligen bli jätteroligt :)
Fredrik älskar när han får klä upp sig och sätta på kostymen, och jag är inte helt olik. Pumps och klänning, mina favoritplagg!


Min syster kommer hem den 25e! Jag är överlycklig, äntligen får jag busa med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0