Frisk

Härmed förklarar jag mig 100% frisk. Äntligen!


Idag blev jag väckt vid tio-tiden av min syster som kom och hälsade på. Hon har sommarlov nu så hon ska spendera lite tid i tråkiga Sverige.
Efter att vi lunchat med pappsi i stan så åkte vi till Malmö och badade på kallbadhuset i Ribersborg. En ny upptäckt för min del och helt fantastisk med tanke på miljön och hur allt går till, precis min stil.

Imorgon ska jag luncha med mor och mormor och sen åka till lund för att först fika med Emil och sen förhoppningsvis träffa Sofi och Petronella. Oh vad jag längtar efter alla söta flickor i klassen !





Jag har en dröm, snälla bli sann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera :P

2008-09-01 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0